OISTERWIJK GOLD MEMBER PROGRAMMA

Door het Oisterwijk Gold Member programma van Landgoed De Rosep en 
Mansion Hotel Bos & Ven kunnen wij u nog meer voordeel, garanties en leuke extra services bieden.

Bij elke besteding spaart u een tegoed op uw Oisterwijk Gold Member kaart:
Voor iedere euro die u in één van onze restaurants besteedt ontvangt u één punt. 
één punt = voor 1 euro

Bij inlevering van punten bij akties: : 
50 punten krijgt u € 2,50 korting
100 punten krijgt u € 5,00 korting
200 punten krijgt u € 10,00 korting
500 punten krijgt u € 25,00 korting
1000 punten krijgt u € 50,00 korting

√ Ook zullen er geregeld tijdelijke spaarproducten worden aangeboden

√ 50% korting van gebruik van de wellness en sport faciliteiten

√ Bent u jarig? Dan ontvangt u op de dag van uw verjaardag* één gratis 4 gangen verassingsdiner exclusief dranken.

√ Indien u een hotelarrangement** boekt krijgt u van ons gratis gebruik van Lazy Sunday*** en een welkomstdrankje bij binnenkomst.

HOE KOMT U AAN DEZE KAART?

U kunt de kaart alleen invullen in één van de restaurants. Bij uw volgende bezoek in
ons restaurant overhandigen wij u de kaart en krijgt u van ons een tegoed van 100 punten.

VOORWAARDEN:

√ Het verzilveren van punten is alleen in de restaurants mogelijk bij reservering van een diner voor minimaal twee personen van zondag tot en met donderdag, met uitzondering van vrijdag en zondag. Of u kunt de punten verzilveren bij speciale acties voor onze Gold members. 

√ Het verkrijgen van punten in de restaurants is mogelijk bij reservering tot maximaal 10 personen.

√ Tijdens feest- en speciale dagen spaart u wel punten maar kunt u uw punten niet verzilveren.

√ Uw Oisterwijk Gold Member kaart is persoonsgebonden.

√ U kunt uw spaartegoed niet overdragen aan andere gasten. Opwaardering is maximaal eenmaal per dag per kaart mogelijk.

√ De gespaarde punten van de Oisterwijk Gold Member kaart zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

√ Landgoed De Rosep en Mansion Hotel Bos & Ven behoudt zich het recht voor acties of het Goldmember programma op elk moment te wijzigen of beëindigen.

√ Er kunnen alleen punten worden bijgeschreven als u de pas bij heeft in het restaurant (achteraf worden geen punten bijgeschreven

√ Bij gerechten en dranken van de Brasseriekaart worden geen punten gespaard.

√ U krijgt 2 maal per jaar een saldo overzicht per mail van ons.

√ Indien u een hotelarrangement heeft, kunt u alleen punten sparen over de genuttigde dranken en als u direct afrekend in het restaurant. Achteraf bij de uitcheck kunnen er geen punten worden bijgeschreven.

√ Looptijd tot 20 december 2017.

√ Indien u punten verzilverd (alleen op reservering) kunt u geen punten sparen over het resterende bedrag.

√ Er wordt 1 pas per adres uitgegeven.

* Op vertoon van een geldig legitimatie bewijs in combinatie met Gold Member pas.
** Directe boeking via www.rosep.com of www.bos-ven.nl en niet geldig bij last-minutes en andere hotelacties. 
*** Op basis van beschikbaarheid op dag van aankomst en alleen op zondag, niet geldig bij junior suites en suites.

Contact

Wilt u meer informatie ontvangen of een reserveringsaanvraag doen?
Belt u dan met nummer +31 13 - 528 8856 of vul het formulier in

captcha

Mansion Bos en Ven

Klompven 26
5062 AK Oisterwijk

Contact

  +31 (0)13 - 528 88 56
  +31 (0)13 - 528 68 10
  info@bos-ven.nl

Gemaakt door iForHospitality